Kisah Raya


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Raya tahun ni tak berapa nak mariah carey la. mungkin bagi orang lain meriah tp bagi aku dan penduduk kampung yg sedang diancam banjir pada ketika tu mana nak meriahnya. beberapa hari nak raya beberapa tempat berhampiran dah dinaiki air. ada satu lembah & parit besar yg jadi tempat kami sukat paras air. boleh dikatakan sehari sebelum raya air dah naik. kami pun dah kemas2 semua barang2 dan letak kat tingkat atas rumah. tp mujurla raya ketiga tu air dah surut. boleh la p beraya. tu pun umah adik beradik dan sahabat terdekat. masa nak p umah sedara kat simpang 4, aku tak tau jalan sampai tersesat sampai umah kawan aku suzi.
pastu p kenduri kawin kawan kat sungai petani dan singgah umah member kami Umi. Raya ke 6 p umah wan.
Aku juga p umah member2 sekolah jumpa fauzi & mat sahir. Umah member ni saja yang sempat kami p. Yg lain2 tu umah adik beradik saja.
Aku bharap nanti dapat jumpa semua member2 sekolah dan member2 spoket bila raya nanti (kalu raya kat kedah) bila nak re-union ek? tak dak masa la ni. nantilah. member2 pun banyak yg ada komitmen sendiri. Ada yg keje dan ramai juga yg dah kawin.


0 Responses to “Kisah Raya”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 






Pautan

Previous posts

Arkib

ATOM 0.3

Powered by Blogger

Innovation delivered



bukan sekadar jiwang... is powered by Blogspot
Original design by Gecko & Fly modified by AQPtech
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.