XPDC ke Gua Niah
Published Tuesday, October 14, 2008 by Mustakim Noranita | E-mail this post





Ahad, 12 Okt 2008 aku dengan beberapa member melakukan xpdc ke gua niah. Perjalanan dari maktab ke Niah mengambil masa lebih sejam.
lagi dua bulan kpli akan akbis tapi tak pi jalan memane lagi. so kitaorang dah nekad kali ni mesti pergi.
XPDC ni agak mencabar, maklumlah dah lama tak mendaki kan. nak kene panjat2 bukit ni memerlukan stamina yang mencukupi baru leh sampai ke garisan akhir.
Inilah beberapa keping gambar untuk tatapan semua.
0 Responses to “XPDC ke Gua Niah”
Leave a Reply