XPDC ke Gua Niah


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...





Ahad, 12 Okt 2008 aku dengan beberapa member melakukan xpdc ke gua niah. Perjalanan dari maktab ke Niah mengambil masa lebih sejam.

lagi dua bulan kpli akan akbis tapi tak pi jalan memane lagi. so kitaorang dah nekad kali ni mesti pergi.

XPDC ni agak mencabar, maklumlah dah lama tak mendaki kan. nak kene panjat2 bukit ni memerlukan stamina yang mencukupi baru leh sampai ke garisan akhir.
Inilah beberapa keping gambar untuk tatapan semua.


0 Responses to “XPDC ke Gua Niah”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 






Pautan

Previous posts

Arkib

ATOM 0.3

Powered by Blogger

Innovation delivered



bukan sekadar jiwang... is powered by Blogspot
Original design by Gecko & Fly modified by AQPtech
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.